15/02/2014 10:26:17 | ●Teck | Profiltekniske problemer
Elloes Admin / brugere.
Jeg har fornylig forsøgt at ændre i min profiltekst, men støder ind i et specielt problem. Enten er det fordi teksten er for lang (jeg har generelt et problem med at fatte mig i korthed på tekst), eller også tillader siden ikke at man ændrer sin profiltekst.
En anden ting: Ved oprettelse af min profil, blev jeg til at starte med afvist pga. "manglende køn". Jeg kunne ikke se indstilling under oprettelsen, først bagefter da profilen blev rettet / godkendt, da jeg fik et billede på. Der kunne jeg pludselig godt se muligheden for "køn".
(Det kan godt være mine øjne slog helt fra ved oprettelsen, men synes bestemt ikke den var tilstede).
Og en sidste ting: Jeg ville lige se om det var øjnene det var galt med, ved ovenstående... Men jeg kan ikke logge ud af sitet?
- Er der andre der har oplevet dette problem / Disse problemer?
Mvh. Michael - Der luller lidt rundt på sitet :).
15/02/2014 10:31:45 | ●jpphoto
Den med "Manglende køn" er blevet rettet, så man nu (igen) har mulighed for at angive det. Den med at logge ud er rettet i testmiljøet, og kommer på her en af dagene sammen med et par nye funktioner - så den er på vej.
Jeg skal lige undersøge det med profilteksten. Kan du give mig en indikation af hvor lang tekst du havde puttet på? Så vil jeg lige forsøge at genskabe det i testmiljøet.
Med venlig hilsen
Jan
admin
15/02/2014 12:49:59 | ●Teck
Profiltekstens længde er vel... ca. 1½ gang den tekst jeg har nu; måske *2.
15/02/2014 12:58:25 | ●jpphoto
Jeg har lige testet med lidt over 60 liniers beskrivelse. Og det gik godt.
Vil du ikke lige prøve en enkelt gang mere, og hvis det fejler, så sende mig en kopi af teksten på mail: support@modelnettet.dk? Husk at tage kopien inden du trykker "Gem" ;-)
Med venlig hilsen
Jan
admin
15/02/2014 12:59:58 | ●Teck
Aye aye, Cap'n :). Det prøver jeg.
15/02/2014 13:42:43 | ●jpphoto
Tak for det - jeg har fundet og rettet problemet :-) Det kommer med i weekendens kommende opdatering sammen med et par andre rettelser og nye funktioner.
Med venlig hilsen
Jan
admin
15/02/2014 18:32:10 | ●jpphoto
Så er opdateringen lagt på.
Med venlig hilsen
Jan
admin