Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Fotograf søges asap til skydning af billede a | ModelNettet

19/03/2017 01:22:21 | danish_teenmodel | Fotograf søges asap til skydning af billede a

Hej fotografer

Jeg har brug for en dygtig fotograf til at tage et billede af mig, hvor man kan se en halskæde fra Jane Kønig.

Jeg har fået tilsendt en halskæde fra Jane Kønig og skal poste et billede på min Instagram, hvor jeg viser halskæden tydeligt. Jeg kører gerne efter dig, der er bosiddende i Jylland - billedet skal kun anvendes digitalt og der er ingen betaling parterne imellem

19/03/2017 19:48:37 | photonoir99

Har du lyst til at køre en tur til Horsens, kan jeg sagtens det foto til dig

Mvh

Kim Nielsen
Mail: 730kim@gmail.com
Tlf: 22561159

19/03/2017 23:17:53 | danish_teenmodel

Hej Kim

Tak for din respons, har fundet en der vil samarbejde, men tak for buddet, det værdsætter vi meget.

Mvh.

Lauras mor

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke