Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Dagens billede | ModelNettet

17/02/2016 09:10:46 | photo4you | Dagens billede

Er heg den eneste det får 100 mails om mit billede er dagens billede

08/03/2016 16:23:24 | Therese

Nej jeg kan en gang imellem få 5 stk. på samme dag. Nogle om det samme billede og andre om nogle helt andre, trods det er samme dag.

09/03/2016 16:21:24 | jpphoto

Jeg rettede en fejl for noget tid siden, hvor den blev ved med at udtrække Dagens Billede igen og igen og igen - og sendte mail ud om det. Så der skulle helst ikke være kommet for mange mails ud om det den sidste uge eller to.

Med venlig hilsen
Jan
admin

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model