Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Vinylbaggrund | ModelNettet

28/10/2015 12:16:48 | jpphoto | Vinylbaggrund

Jeg har tidligere arbejdet med vinylbaggrundene fra Lastolite og været godt tilfreds. Nu skal jeg til at indrette studie hjemme, og har overvejet at investeret i en eller flere vinylbaggrunde.

Men er der nogen som har erfaringer med baggrunde på flisegulv?

31/10/2015 04:59:37 | MortenN

Ja, det har jeg prøvet.
Jeg havde et studie sammen med en anden fotograf, hvor der var flisegulv.
Vi endte med bygge et repo i mdf plader da BG simpelt ikke holdte til blive rullet ud på det hårde gulv, samtidigt med man kunne se mønsteret fra fugerne meget tydeligt på BG.
Alt efter hvad fliser du har, for i dag er der jo ret store størrelser, så vil jeg anbefale dig lave et lille repo der er 5 cm højt, der var det vi gjorde.

31/10/2015 12:08:36 | jpphoto

Og jeg kunne forestille mig, at papirbaggrund nok var endnu værre endnu. Det må nok blive noget med et repo, eller måske noget klikgulv der kunne lægges ud når "studiet" skal bruges.

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke 

Antal stemmer: 35

Foreslå en afstemning her