Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
profilbilleder | ModelNettet

03/01/2014 18:10:31 | MortenN | profilbilleder

Jeg ved ikke hvad der går galt, når jeg vil uploade et profilbillede, er der et max de må fylde?? Forsøgte med et der er 100x150px, men nej den viser stadig kun et kryds ved det....

03/01/2014 20:33:13 | jpphoto

Umiddelbart ingen begrænsning på opløsningen, det bliver skaleret som de andre billeder. Jeg har hævet selve størrelsesbegrænsningen her til aften, men et 100x150 px billede burde jo ikke fylde så meget at det kunne ramme den.

Jeg prøver lige om jeg kan genskabe problemet på min egen profil.

Med venlig hilsen
Jan
admin

03/01/2014 20:35:18 | jpphoto

Det gik forbløffende godt - på trods af hvad billedet ligner :-P

Jeg prøver lige at kigge i loggen på serveren deromkring kl. 18:00 og se om der skulle stå noget.

Med venlig hilsen
Jan
admin

03/01/2014 21:08:35 | MortenN

Tak Jan :)

Billedet fylder intet og det er det som undre mig, jeg forsøger i morgen igen og ligger der ind jeg bruger andre steder, det er 200x300px :)

14/02/2014 12:10:03 | Teck

Kan se tråden er nogle dage gammel, men fandt i årsagen? :).
- Kan der iøvrigt ved profilbillede (og oprettelsen) ikke lige gøres opmærksom på at det egentlig ikke er størrelsen af billedet, men formatet der er årsag til at det ikke vil fungere?

Noterede at de få "profilbilleder" jeg har, stort set alle er i *.png; og siden åbenbart hellere vil modtage *.jpeg.

Michael

14/02/2014 16:15:25 | jpphoto

Det ser ud til at være blevet løst i forbindelse med at det nye design og funktioner blev lagt på. Her var lavet lidt ændringer i selve maven af systemet, som ser ud til at have løst det.

Det står på ToDo-listen, lige at få åbnet for PNG sammen med JPEG, så det skulle gerne være på trapperne.

Med venlig hilsen
Jan
admin

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model