Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Dagens billede | ModelNettet

16/02/2015 11:34:34 | Danne | Dagens billede

Hvad sker der lige med dagens billede?
To gange i dag har jeg fået mail med at mit billede er dagens billede.
To gange med hver sit billede, og nå jeg så logger ind er det et helt tredje billede af en model i nissetøj.
Er der mon nisser på spil? ;-)

16/02/2015 12:19:00 | Hansen-Foto

Haha danne jeg har også dagens billed med susie hva sker der

16/02/2015 15:30:30 | prebenlindhardt

do do jeg skulle have haft et billede af Judith Sessi på - og hun er heller ikke nisse !!!!

16/02/2015 15:53:11 | Danne

Rekordernes dag, jeg er oppe på 3 indtil nu i dag. Jeg tror der er gået karrusel i systemet :-)

16/02/2015 16:32:55 | jpphoto

Der var lige en lille fejl i systemet her i nat, som gjorde at den ikke fik registreret at Dagens Billede allerede var udtrukket. Det betød desværre, at billedet skiftede hver eneste gang at forsiden blev vist.

Fejlen er dog heldigvis rettet nu ;-)

Med venlig hilsen
Jan
admin

17/02/2015 10:08:19 | Danne

Arh.. altså Jan. Nu lykkedes det ellers lige at komme på forsiden ;-)
Så tror jeg alligevel ikke på nisser

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke 

Antal stemmer: 35