Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Svært at finde TFP mua'er, nogen der kender n | ModelNettet

07/01/2015 18:55:34 | akarina.jensen | Svært at finde TFP mua'er, nogen der kender n

Jeg har arrangeret en del større TFP photoshoots, men syntes at det er svært at få MUA'er til at være deltage i disse arrangementer.

Jeg har masser af gode ideer til billeder, også en del der kræver mua'er, men svært at få ført ud, når der ikke rigtig er nogen der deltager på tfp basis...

Så hvis du kender nogen, eller selv har lyst så skriv endelig til mig

08/01/2015 16:05:36 | jpphoto

En del af forklaringen kunne måske også være, at som MUA er det lidt en lotteri at deltage i disse større arrangementer. Man ved ikke om man får en brugbar model, en brugbar fotograf eller en brugbar ide.

Og i alle tilfælde tager det lige lang tid at lægge makeuppen - uden at der nødvendigvis er nogen garanti for at få brugbare billeder til sit portfolio.

Så måske de fleste MUA'er foretrækker at bruge deres TFP-kræfter i udvalgte projekter, hvor de har indflydelse på valg af model, fotograf og ide.

08/01/2015 16:08:53 | akarina.jensen

Det kan være, at det er sådan det hænger sammen.

Men når jeg laver arrangementer, er det sådan at man allerede inden man møder op på dagen, har lavet aftaler og skrevet sammen om ideer ogsådan nogle dage inden.

Og at det kun er den første time der er lodtrækning på, men igen det bliver offentliggjort i begivenheden også, så man netop har mulighed for at aftale og få ideer sammen inden selve dagen.

17/02/2015 15:26:21 | Brandtberg

Jeg kan kun sige at vi andre har lige så svært ved at finde MUAér til TFP,, dog har jeg en dejlig kone der hjælper engang imellem, men jeg har da måtte æde min Mandlige stolthed og er så småt begyndt at kikke inden for i det fag også, hvorfor er det kun de kvindelige fotografer/muaér der skal have fordel af det, så rødder vi har 3 valg enten undvære, betale os fra det eller selv lære det.......sidste kræver en del karameller at slue som mand, men det kan lade sig gøre.........

12/04/2015 12:06:29 | Fotoman4700

Modeller er det heller ikke nemt at finde her på siden s

13/04/2015 17:38:41 | admin

Vi tager altid gerne imod ideer og gode forslag til at få flere modeller herind - og fotografer for den sags skyld ;-)

Hvis vi allesammen inviterede bare en enkelt model/fotograf herind, så var vi pludselig endnu flere :-)

Med venlig hilsen
Jan
admin

11/05/2015 13:53:31 | kimlyphoto

Hej, jeg er ogsa en freelance MUA søger efter fotograf og model at arbejde med
( I am learning danish through self study , hopefully this is understandable,thanks!)

11/05/2015 13:56:34 | kimlyphoto

jeg er interesseret at laver TFP fotos

26/05/2015 18:28:11 | akarina.jensen

En skam du bor på Sjælland Kimlyphoto

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf