17/12/2014 11:22:18 | ●calle | Skuffet og irriteret.
Havde en aftale med en model i dag - en der selv har annonceret efter en session netop i dag. Jeg var endda så venlig så jeg tilbød at hente hende. Jeg kørte så de 18 km., men der var ingen model. Hun svarede ikke SMS og ikke mobiltelefon, så efter 20 min. venten kørte jeg igen.
En formiddag spildt til ingen verdens nytte.
Hvis man virkelig ønsker sig en karriere i model verdenen så er det vigtigste at overholde sine aftale - ellers er man dømt ude.
Med venlig hilsen
Jan Carlsson (calle)
PS! Al korrespondance er foregået via dette site, så administrator kan læse, at det er korrekt hvad jeg skriver.
17/12/2014 12:49:42 | ●Danne
Det er bare alt for dårligt af modellen, og andre burde blackliste vedkommende hvis man vidste hvem det var.
I øvrigt lyder det lidt for interessant, hvis administrator kan læse folks korrespondance.
Jeg tror ikke helt på at han kan læse folks private breve!
17/12/2014 12:56:59 | ●calle
Ja vi lever i en verden med hurtig kommunikation så der er ingen undskyldning for ikke at melde fra.
Jeg tror nu godt at administrator kan læse indlæggene på siden og selv om det er korrespondance mellem to medlemmer, men jeg ved det selvfølgelig ikke.
Og hvem det er - hvis du læser min tekst kan du faktisk hurtigt se det på forsiden.
Med venlig hilsen
Jan Carlsson (calle)
17/12/2014 13:46:04 | ●Danne
(y)
17/12/2014 18:56:49 | ●admin
Jeg forstår din frustration, og kender også selv situationen. Vi går dog ikke ind og læser folks beskeder herinde.
Dog vil jeg slå et slag for vores anbefalings-funktion, hvor man kan aftale sit shoot på forhånd, og efterfølgende give sin vurdering af shootet. Jo flere som bruger muligheden, jo flere positive tilbagemeldinger kommer der, så man ved hvem man skal vælge at arbejde sammen med - og hvem man måske skal gå uden om.
Funktionen gemmer sig her: http://www.modelnettet.dk/shoots eller i menuen "Din profil -> Shoots".
Med venlig hilsen
Jan
admin
18/12/2014 15:36:58 | ●Danne
Hej Jan. Jeg mener at der er noget med at hvis man starter en aftale, og den så ikke bliver til noget, kan man ikke slette den igen - så står den i venteposition selv om man har droppet shootet. Er det rigtig husket?
Vh/Danne
18/12/2014 15:59:35 | ●jpphoto
Nej, man kan godt slette et forslag igen, også efter at det er accepteret og aftalt.
Det betyder naturligvis også, at der oftest kun vil registreres positive tilbagemeldinger - da en udebleven model, jo nok ofte vil vælge at slette aftalen. Så i praksis kan man ikke registrere deciderede negative tilbagemeldinger.
Derfor må man kigge på hvor mange og hvor positive tilbagemeldinger en model/fotograf har, og så tilvælge sine samarbejdspartnere ud fra det.
Med venlig hilsen
Jan
admin
17/01/2015 16:03:41 | ●elisarandi
Det er bare ikke iorden...