20/10/2014 14:03:53 | ●Achton | Showcase billeder
Hej !
er jeg den eneste der synes det er synd at det er de samme showcase billeder der florerer rundt, og har gjort det fra MINDST april..
kunne man måske tænke sig at der blev sat noget andet op end det- eller at der kom flere billeder til showcaselinjen..
det er FANTASTISKE billeder der er, men nu har jeg set dem alle rigtig mange gange, og trænger lidt til noget nyt :)
21/10/2014 21:09:21 | ●Danne
Nej du er ikke den eneste, det er jo ikke fordi der ikke bliver lagt emner nok ind at tage af, men der må jo være en grund til det :-)
22/10/2014 16:18:53 | ●admin
Den måde som de er udvalgt på, er ved at jeg fra tid til anden har kigget igennem hvad der er uploadet af billeder. Og ud fra dem valgt nogle billeder som skiller sig ekstra ud.
Blandt alle showcase-billederne vælger siden så et bestemt antal tilfældigt udvalgte billeder som kører i slideren, hver gang siden loades.
Der er dog to kriterier ekstra som skal være opfyldt for at et billede udvælges; det skal være i højformat, og det må ikke indeholde "voksent indhold".
Hvis i ser billeder som i mener skulle have været med, så må i meget gerne indsende forslag til betragtning. Jeg kan sagtens have overset nogle, hvis der er gået et par dage imellem at jeg har kigget efter nye potentielle billeder.
Med venlig hilsen
Jan
admin
23/10/2014 13:46:07 | ●Danne
Det er da helt OK Jan. Jeg har ikke tænkt over at det skulle være højformat.
Håber så en dag at tage et af dem der skiller sig ekstra ud ;-)
(nej det er bare pjat) men har faktisk ikke bemærket at der blev skiftet ud i dem.
Vh/Danne