Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Hvor er modellerne | ModelNettet

16/07/2014 17:53:35 | LB-Photo | Hvor er modellerne

Synes ikke der er meget respons fra modeller her på siden, de svarer ikke på spørgsmål og ser ikke jobannoncer. synes da godt man kan se om job opslagene er noget for en det kunne jo vække interesse for et fotoshoot.

16/07/2014 20:04:23 | fo2graf-kbh

Der kunne måske optimeres en smule på jobopslagene??

Men en fængende overskrift får helt sikkert modellerne til at kigge forbi..
Og jo bedre beskrevet projektet er, jo større mulighed for success...

17/07/2014 21:55:40 | LB-Photo

synes jeg har prøvet det også, men 7 ud af 153 til det jeg slog op til aften var modeller. Kunne godt tænke mig at høre modellernes mening. vis de er klar over at der også er et forum på denne side.

17/07/2014 21:55:41 | LB-Photo

synes jeg har prøvet det også, men 7 ud af 153 til det jeg slog op til aften var modeller. Kunne godt tænke mig at høre modellernes mening. vis de er klar over at der også er et forum på denne side.

18/07/2014 10:40:57 | CarinaBondeRiis

Synes det er virkelig dårlig stil, ikke at svarer på beskederne.
Jeg gør mit bedste for at svarer alle, men hvis jeg har overset nogen, beklager jeg meget.
Jeg kigger ofte jobannoncerne igennem, men har pt. fået så mange henvendelser, at jeg ikke kan finde tiden.

04/08/2014 12:13:36 | mariavernon

Hvilke spørgsmål er det modellerne ikke svarer på Lars? Er det personlige beskeder eller de der afstemnings-spørgsmål?

Jeg ser alle jobopslagene, men henvender mig kun hvis de er anderledes og hvis de indeholder en specifik idé. Jeg kan godt have en tilbøjelighed til at tænke at jobopslagene kan virke en smule upersonlige. Synes det er meget federe hvis en fotograf har udvalgt sig en model, sat sig ind i hans eller hendes portfolio og udtænkt sig en idé til lige netop denne person. Det virker meget mere entusiastisk og som model vil jeg derfor også tænke ''hvor er det fedt at denne fotograf har tænkt på lige netop denne idé til mig''.
Jeg får personligt rigtig mange beskeder hvori der står ''kunne du have lyst til et shoot med mig?'' - og selvfølgelig har jeg da det. Men når jeg så efterfølgende får en besked hvori der står ''har du en idé til shootet?'' bliver jeg lidt paf. Der må vel have været en idé med lige netop denne henvendelse, eller hvad? :-)

Jeg kan kun tale for mig selv, men dette kan være årsagen til at jeg ikke ''ser spørgsmålene" eller jobopslagene. Dette går selvfølgelig begge veje. Hvis man som model kontakter en fotograf, vil jeg også mene at man har en form for forpligtelse i at have en idé med sig.

Blot et par tanker herfra. God søndag :-)
Mvh Maria

04/08/2014 18:01:09 | LB-Photo

Det er nok rigtigt Maria med at have en ide og det har jeg også de fleste gange, jeg skal nok så bare beskrive den bedre i mine job opslag. men kan stadig se at en overskrift i en jobannonce ikke virker når 90% af dem der ser opslaget er andre fotografer. men er begyndt at gå andre veje.

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke 

Antal stemmer: 35

Foreslå en afstemning her