Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
hvordan tit få i jeres billeder printer? | ModelNettet

29/06/2014 00:12:27 | h-s-foto | hvordan tit få i jeres billeder printer?

jeg valgt her i sidste uge a få et a min model billede print ved foto forhandler. jeg synes det var godt før jeg gjorde det og efter jeg få op og hænge, synes jeg bare det er blevet meget bedre. så kom jeg til tænk på hvor tit i få jeres billeder print.

29/06/2014 08:15:06 | jpphoto

Ikke så tit som jeg burde ;-)

Jeg har dog en fotoramme til at køre herhjemme i stuen med billederne. Og jeg husker som regel at få flyttet nye billeder over på den.

Men print er jeg simpelthen for dårlig til at få taget mig sammen til at lave.

29/06/2014 11:00:47 | Danne

Da jeg stort set kun fotograferer til fotokonkurrencer og udstillinger - får jeg printet mindst 200 billeder om året lige fra 20x30 til 50x75

30/06/2014 16:48:59 | LB-Photo

lægger jævnligt nye billeder i en kasse i studiet som der så kan kigges frit i når man er på besøg

01/07/2014 11:35:54 | jsfoto

Jeg printede jævnligt før i tiden, hvoraf nogle hænger på væggene nogle er givet væk til modeller, mens andre sidder i mapper, men nu har jeg 3 ringbind fyldt, og mangler plads, så der er længe mellem jeg printer til mig selv, men du har ret, det er noget helt andet at få printet og hængt op frem for kun at kigge på skærmen.

/J

01/07/2014 20:35:04 | h-s-foto

jpphoto:
din fotoramme, er det ikke blanket billede den viser? nu arbejder jeg meget med et analog look. og der synes jeg bare det mat print, gjorde rigtigt godt ved billede, jeg fik printe.

jeg synes bare det er lidt synd, nu hvor vi brugt mange penge på godt kamera og gode glas. at vi så kun få dem se i den lille opløsning som en pc skæmme kan vise.

02/07/2014 19:15:07 | jpphoto

Jeg synes at skærmen er sådan et sted midt imellem. Den er ikke mat som f.eks. en ebogs-læser, men den er heller ikke blank som på f.eks. min bærbare.

Når jeg printer, så foretrækker jeg oftest også det matte look.

Men billedrammen gjorde at jeg begyndte at få set mine billeder, frem for at de bare lå på en harddisk i skabet ;-)

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke 

Antal stemmer: 35

Foreslå en afstemning her