Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Til modeller | ModelNettet

27/06/2014 22:46:06 | LB-Photo | Til modeller

Tak til Jan for at sætte tælleren på. Det bekræfter så min mistanke om at når en fotograf laver et opslag er kun ca 10% af dem der kigger på opslaget modeller, resten er andre nysgerige fotografer :). Betyder det så at modellerne ikke henvender sig på opslag eller foretrækker de bare tilfældige henvendelser i private beskeder? nu skrev jeg kun til modeller i overskriften for så ved jeg at fotograferne ikke kan lade være med at kigge :D

28/06/2014 12:34:43 | LB-Photo

32 visninger og ingen kommentar ?

28/06/2014 13:58:44 | jpphoto

Det kan være at ingen fotografer tør kommentere i tråden ;-)

28/06/2014 15:42:51 | LB-Photo

nej ikke sikkert men så modellerne da. :)

30/06/2014 16:50:44 | LB-Photo

Modellerne ser så åbentbart ikke opslagene 6 modeller på 4 dage

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke