Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Alternativ til mælk | ModelNettet

15/05/2014 09:52:12 | PapP | Alternativ til mælk

Jeg skal lave en god klassiker, med et twist selvfølgelig :)

Jeg synes det er enormt dyrt at fylde et badekar op med mælk. Derfor vil jeg høre om der nogen der har et foreslag til hvordan jeg kan gøre vandet mælkehvidt :)

Bedste hilsner

Jesper

15/05/2014 16:59:38 | jpphoto

Med mælk ;-)

Billedet her: http:// http://www.modelnettet.dk/photo/21883 er lavet med noget der ligner 5-6 liter mælk hældt i badevandet.

17/05/2014 10:52:57 | PapP

Perfekt Jan. Tak :)

17/05/2014 20:18:23 | jpphoto

Jeg vil så foreslå sødmælk - det mindes jeg var det jeg brugte. Skummetmælk er allerede ret tyndt i forvejen.

18/05/2014 15:25:28 | PapP

Jeg brugte 8 liter sødmælk. Det var perfekt :) tak for rådende gutter.

21/05/2014 22:29:16 | jpphoto

Jeg glæder mig til at se resultatet :-)

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke