09/05/2014 00:43:58 | ●jsfoto | Pil eller skift...?
Kære brugere af MN.
Jeg er sikker på I alle har oplevet, at siteadmin, modtager al konstruktiv kritik, lytter og retter ind.. DET kunne andre lære meget af..
Fedt er det også at det er muligt at bladre mellem billeder, via piletaster, MEN!!!!
Ofte har jeg, til et billede, skrevet en lang kommentar, men opdager så en lille slå fejl. Straks flytter jeg cursor/markør, med piltast op-ned-venstre-højre så jeg kan rette min tekst... Troede jeg...
I stedet ser jeg nu et nyt billede, og går jeg tilbage, er min tekst forsvundet.. :(
Jeg har droppet mange kommentarer på den baggrund...
DERFOR: Hvad er vigtigt fort DIG som bruger...?
Piltast=skift billed
Piltast=flyt markør i tekstfelt
Piltast=? (Jeg har set den gøre begge dele)
09/05/2014 16:21:50 | ●jpphoto
Det var godt at du lige huskede den igen Jesper ;-) Jeg har tænkt lidt over den i løbet af dagen, og er indtil videre kommet frem til at man bør altid kunne skrive "normalt" i kommentar-feltet, inkl. at bruge pile-taster til at flytte cursoren med.
Jeg har lige lavet en foreløbig ændring, hvor navigation mellem billeder med piletasterne er fjernet, sådan at piletasterne nu virker som man kan forvente det når man skriver kommentarer.
Så må vi lige se hvordan vi kan kigge lidt på navigationen mellem billederne - mit forslag ville være at supplere de to link med muligheden for at klikke i hhv. venstre og højre side af et billede for at navigere tilbage og frem. F.eks. suppleret med et par pile, så man kan se hvad der sker før man klikker.
Jeg lader den lige stå åben et par dage før vi laver selve ændringen - det med at piletasterne virker normalt er dog lagt på med det samme ;-)
Med venlig hilsen
Jan
admin
09/05/2014 19:02:33 | ●jpphoto
Jeg tog tænke-hatten på, og det er faktisk lykkedes mig at både blæse og have mel i munden. Så nu er det muligt at navigere med piletasterne, samtidigt med at det er muligt at flytte cursoren når man skriver kommentarer.
Jeg har netop lagt ændringen i drift.
10/05/2014 08:54:10 | ●jsfoto
Jan, du er for sej.
Tak.
/JS