13/04/2014 16:46:41 | ●UffeB | Model sider generelt.
Som bekendt har MP fået et nyt design, og lige nu er der en masse brok, og brok over fejl, og brok over betaling, og brok over brokkeriet, i det hele taget er det blevet lidt af en slagmark, som de færreste har lyst til at deltage i.
M.se, er på det nærmeste død. Der sker næsten intet, og man skal være meget opmærksom, for at kunne spore en puls.
Denne side, er der jo stadig håb for, selv om der heller ikke sker det store. Jeg kunne f.eks foreslå, at rullefeltet foroven blev udskiftet med nye billeder, det er de samme billeder der har rullet de seneste 2 måneder.
Måske var det en ide, at lade nye profiler rulle i dette felt.
Og så er der en katastrofal mangel på modeller, ikke noget adm. kan gøre meget ved, derimod kan vi brugere, hver gang vi er i kontakt med en model, anbefale, at melde sig ind her.
Hvad siger i andre..? Hvordan får vi lidt liv i kludene her..?
13/04/2014 16:57:07 | ●photobyhp
Ja de ovennævnte sider ved jeg ikke hvad der sker for drømmen kan kun på det varmeste anbefale denne side og gør det også i min FOTO verden
14/04/2014 20:09:15 | ●NextStudio
Kan kun give jer ret... efter MP har fået nyt design er det dalet gevaldig med modeller på siden...
Men ja vi er selv med til at gøre siden mere kendt og aktiv... jeg anbefaler også siden her til alle mine kontakter!!
15/04/2014 09:00:23 | ●jpphoto
Jeg har lige været væk et par dage på ferie, men nu får i også lidt mit indspark ;-)
Alt hvad der kan gøre tingene lettere vil jeg gerne forsøge at understøtte med de ændringer som skal til herinde. Jeg bruger selv sitet aktivt som fotograf, så jeg ved jo en smule om hvad vi fotografer gerne vil have af funktioner.
Omkring rullefeltet på forsiden kan jeg fortælle, at der ruller nogle "showcase"-billeder. Billeder som er blevet valgt ud for at vise nye potentielle profiler nogle af de bedste billeder som vi har herinde. Der udvælges 15 (tror jeg det er) tilfældige billeder blandt "showcase"-billederne, men hvis der kun er 30 i puljen, så kommer det naturligvis let til at se ud som at det er de samme igen igen ;-) Jeg vil forsøge at gennemgå billederne herinde, og se om der ikke skulle gemme sig flere potentielle som kunne udvælges.
Hvis der er noget som jeg kan gøre for at det bliver lettere for jer at trække nye modeller herind, så må i endelig sige til. Hvis vi bare hver især sørger for at få to modeller herind, så ville vi være mange :-)
Med venlig hilsen
Jan
admin
15/04/2014 09:16:15 | ●eriksahl
Der er absolut al mulig grund til at bakke op om denne portal, da de andre faktisk ikke virker ordentlig til gavn og glæde for både fotografer og modeller - specielt vil det handle om at kunne samle oplysngerne om begge parter eet sted - fb er en tidssluger fordi man skal bruge megen energi på at spørge ind til de basale ting som alder og geografisk tilhørsforhold - de andre portaler har dårlig søgefunktioner osv osv - det kræver en god admin indsats som er frivillig - og al respekt for det.
Modelnettet ser ud til at have viljen til handling - og der blir gjort noget for oprydning - selvom man sikkert aldrig kommer fakes til livs - og ja rullebillederne må kunne varieres - men overskueligheden er der -
Så bestemt at anbefale at slutte op om den :-)
19/04/2014 15:26:08 | ●jsfoto
Jeg vil også lige give mit, til MN, hvor jeg synes der bliver arbejdet godt for et funktionelt site. Stor ros herfor.
Jeg tror (desværre) at FB er en voldsom konkurrent, til model/fotografsites som dette. Mange (unge) synes nok det er nemmere, og måske mere, uforpligtende, på FB, end her (og andre lign. sites) hvor der stilles krav om en række oplysningen. På FB "har man bare det hele", venner/veninder osv..
At vi hver især laver noget reklame for MN, vil da om ikke andet, gøre sitet mere synligt, og forhåbentligt på den måde få "indfanget" et par stykker som rent faktisk gerne VIL og som ikke blot vil være en "wannabe"
Jeg synes showcase billederne er en god feature, men ja, det kommer måske til at virke lidt ensartet for os der kommer på sitet dagligt. At lade nye profiler være mere synlige, med profilbilledet vist, f. eks., vil forsiden måske blive mere dynamisk.
Vh. Jesper
21/04/2014 21:43:34 | ●fo2graf-kbh
Lad os se hvad der sker med de andre sider...
Denne side har et design og en funktionalitet der passer til mit behov, og det er ikke den oplevelse jeg har på det nye MP.
Så jeg tror at flere skifter herover...
Med hensyn til FB tror jeg at et seriøst alternativ, hvor der kun er aktive profiler, vil kunne blive samlingspunktet for mange seriøse..