Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
LIKE | ModelNettet

25/03/2014 16:47:16 | jsfoto | LIKE

Når jeg modtager et LIKE til et billede, og klikker på ! bruger synes om dette, kan jeg ikke lukke det popup vindue som viser hvem der har sendt LIKE. IE 10 på win7

Vh. Jesper

25/03/2014 18:14:58 | jpphoto

Hej Jesper, kan du hverken lukke det ved at trykke escape eller på cirklen med kryds i? Dukker cirklen overhovedet op?

Mvh Jan
admin

25/03/2014 19:55:04 | jpphoto

Jeg prøvede lige i IE11 på Win8.1, og her opførte det sig som det plejer. Jeg kan forsøge at skrue en IE10 ind på maskinen, men jeg har desværre kun Win8.1, og forsøge at genskabe det.

26/03/2014 04:54:22 | jsfoto

Eneste måde jeg kan lukke på er at skifte side.

26/03/2014 04:54:55 | jsfoto

Ups ESC virker også. X´er virker ikke

26/03/2014 19:04:14 | jpphoto

Jeg tror at jeg har fået det rettet - jeg sender dig lige et link, så du kan teste.

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke 

Antal stemmer: 35

Foreslå en afstemning her