Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Efterlysning af model, jeg skrev med inden ne | ModelNettet

28/12/2013 22:57:17 | Henrikn | Efterlysning af model, jeg skrev med inden ne

Hej

Jeg skrev for nogen tid siden med en model. Men efter nedbruddet, er al post væk. Jeg husker ikke brugernavn. Men du kom fra Nordjylland.

Hvis du ser dette, så skriv endelig igen. Vi snakkede om lys/skygge foto. Men jeg skulle lige have styr på min rejse til Japan, inden vi aftalte dato.

Mvh
Henrik

29/12/2013 12:36:59 | jpphoto

Kan du huske lidt mere om hende? Så kan det være at jeg kan kende hende ud fra beskrivelsen.

29/12/2013 17:29:50 | mariavernon

Hej Henrik.
Jeg er lige her :-)

29/12/2013 18:23:35 | Henrikn

Super. Jeg skriver lige en besked. Så må vi hellere udveksle mailadresser :)

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke 

Antal stemmer: 35

Foreslå en afstemning her